24x7.lt

Saldžioji bolivinės balandos pusė: sveikuoliški desertai Velykų staluiItin maistingos ir naudingos bolivinės balandos sėklos dažniausiai naudojamos gaminant nesaldžius patiekalus. Galbūt nepagalvojote, tačiau šios sėklos neįtikėtinai puikiai tinkamos ir desertams. Kviečiame atrasti kitą – saldžiąją – bolivinės balandos pusę.

daugiau

Matė arbata – ir skani, ir naudinga organizmuiLietuvoje sparčiai populiarėjant arbatos kultūrai, atsiranda vis daugiau šio gėrimo rūšių. Viena jų – matė arbata, ruošiama iš paragvajinio bugienio lapelių. Žmonės šią arbatą vertina ne tik dėl išskirtinio skonio, tačiau ir dėl naudų organizmui bei tonizuojančio poveikio.


daugiau

Net jei lauke vėsu, kremas nuo saulės būtinasPavasarį saulei vis dažniau pasirodant, daugelis mėgsta pasišildyti jos spinduliuose. Ir net jei lauke šiomis dienomis vėsoka, kremas nuo saulės būtinas, jei norite apsaugoti savo odą nuo kenksmingų ultravioletinių spindulių. Kai lauke dar vėsu ir saulėje kaitiname tik veidą ir rankas, priemonės nuo saulės reikalingiausios būtent šioms kūno vietoms.

daugiau

Pažinkime ukrainiečių tradicijas: paragaukite virtinių su vyšniomisUkrainos virtuvės vizitinė kortelė neabejotinai yra barščiai, turintys daugybę skirtingų receptų, tačiau ukrainiečiai savo virtuvės neįsivaizduoja ir be virtinių, gaminamų su įvairiais įdarais. Ukrainiečių protėviai virtinius prilygino jaunam mėnuliui dėl panašios jų formos ir laikė juos sėkmės talismanu, atnešančiu gausų derlių.

daugiau

Lėto gaminimo praktika ir maisto sauga: ar tikrai žinome viską?Rinkoje vis dažniau galime išvysti maisto produktų, kurie yra pagaminti pasitelkus specifinį maisto gamybos būdą – lėto virimo technologiją. Prekybos vietose pristatomas gana platus tokių produktų pasirinkimas: tai ir sultingi šonkauliai, minkšti kiaulienos sprandinės kepsniai ar išpjova, taip pat paukštienos, jautienos kepsniai ir begalė įvairiausių kitų jau paruoštų patiekalų, kuriuos prieš skanaujant reikės tik pasišildyti. Kuo ypatinga lėto virimo technologija ir kodėl ji vis dažniau sudomina vartotojus, mėgstančius gaminti namuose?

daugiau

Protarpinis badavimas: kaip jam pasiruošti, o kam badauti nevalia?Vos tik perskaičius antraštę apie protarpinį badavimą, iškart skubėti jo laikytis nederėtų, nes tai yra iššūkis organizmui. Tiems, kurie nutarė išbandyti šį mitybos režimą, vaistininkė pataria, kaip pasiruošti protarpiniam badavimui, ir perspėja, kam šis metodas netinkamas. Protarpinis badavimas, pasak „Gintarinės vaistinės“ vaistininkės Astos Budreckienės, yra mitybos režimas, kai tam tikrą laiką maistas nėra vartojamas. Nusprendus taikyti šį metodą, ypač svarbu badauti ne kasdien, o kelis kartus per savaitę, taip pamažu formuojant įprotį, kad organizmas nepatirtų didelio šoko.


 

daugiau

Laiko persukimui galima pasiruoštiNors laiko persukimas dukart per metus jau tapo įprastu veiksmu, daugeliui žmonių šis laikotarpis suteikia gana nemažai neigiamų pojūčių. Persukus laiką sutrinka žmogaus biologinis laikrodis, jautresniems tai paveikia tiek fizinę, tiek ir psichologinę savijautą: patiriamas stresas, kamuoja nerimas, nukenčia miego kokybė ar net kankina nemiga. Miego sutrikimai – bene dažniausia problema, su kuria susiduria laiko persukimui jautresni žmonės. Kaip sau padėti?


daugiau

Atmintinės tėvams – kaip geriau suprasti savo vaikusPsichikos sveikatos specialistai įspėja: pastaruosius dvejus metus besitęsianti pandemija ir šių dienų karas Ukrainoje gali išprovokuoti vaikų ir paauglių sunkiai kontroliuojamą nerimą, pablogėjusią emocinę sveikatą, išauginti psichologinį pažeidžiamumą, padidinti konfliktinių situacijų šeimoje ar mokykloje, net lemti psichikos ar elgesio sunkumų atsiradimą. Vykdydama Ilgalaikių COVID-19 pandemijos neigiamų pasekmių žmogaus ir visuomenės psichikos sveikatai mažinimo veiksmų planą bei siekdama padėti tėvams geriau suprasti savo vaikus, Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) iniciavo trumpų atmintinių tėvams parengimą.


daugiau

Sutrikusi medžiagų apykaita gali atnešti kur kas rimtesnes ligas: gydytoja pataria nenumoti rankaMedžiagų apykaita, arba metabolizmas yra organizmo ląstelių veikla, kurios dėka maistinės medžiagos – angliavandeniai, riebalai ir baltymai mūsų kūne yra paverčiami į energiją. Ši energija yra reikalinga gyvybiniams procesams, fizinei bei protinei veiklai. Sutrikus medžiagų apykaitai gali grėsti nutukimas, cukrinis diabetas ir kitos kur kas rimtesnės ligos.

 

daugiau

Dietologės įžvalgos: kaip atpažinti stresinį valgymąPavasarį daugiau dėmesio pradedame kreipti į tai, ką dedame į savo lėkštes ir valgome. Vis dėlto jausdami stresą kartais patys nepastebime, kad užkandžiauti pradedame daugiau arba mus nuolat kankina alkio jausmas. Gydytoja dietologė Dalia Vaitkevičiūtė pranešime žiniasklaidai sako, kad emocinį valgymą atskirti nėra sudėtinga, todėl svarbu save stebėti, nepamiršti pagrindinių mitybos principų ir kasdienio judėjimo.

daugiau
81 - 90 iš 2587 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 
Ieškomiausių TOP 5




Naudingos nuorodos




Kontaktai
Skaitos kompiuterių servisas UAB
Farmacinių informacinių sistemų skyrius
K.Petrausko 19A, Kaunas
tel: (8~37) 330 220

vaistai.lt facebooke