24x7.lt

Paruošta informacinė medžiaga visuomenei „Fizinis aktyvumas pandemijos metu“Be jokios abejonės, pandemijos metu visame pasaulyje tragiškai sumažėjo fizinis aktyvumas tiek asmeniniame, tiek ir populiacijų lygiu (tą jau patvirtina moksliniai tyrimai). Atsižvelgdami į globalią sveikatos krizę ir prastėjančią gyventojų sveikatą, Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centro (SMLPC) specialistai paruošė informacinę medžiagą visuomenei.

daugiau

Kas padėtų įveikti nerimą pandemijos metu?Kas padėtų įveikti nerimą pandemijos metu? Į klausimą atsako Vilniaus universiteto ligoninės Santaros klinikų Hematologijos, onkologijos ir transfuziologijos centro medicinos psichologė psichoterapeutė Marija Turlinskienė. Nerimas pandemijos situacijoje yra absoliučiai normalus dalykas, juolab kad dabar prisideda dar ir emocinis nuovargis nuo visos šitos situacijos.


daugiau

Aromaterapija padės įveikti nerimą ir pagerinti nuotaikąŠiomis dienomis stresui, nepasitenkinimui ir bejėgiškumui įveikti kartais prireikia ir neįprastų priemonių. Jei nesate išbandę arba jei bandę, bet primiršę, – būtinai išbandykite aromaterapines priemones. Tai ypač gerai tinkanti terapija tokiu metu: veikia švelniai ir saugiai (kai naudojate atsargiai), universaliai plačiai gali būti taikoma įvairiausioms situacijoms ir žmonėms, o susidraugavus su šiomis priemonėmis – jos liks jūsų arsenale visam gyvenimui.


daugiau

Norite mesti socialinius tinklus? Vien atsijungti ir ištrinti programėles neužteksXXI amžiuje priklausomybių sąrašą papildė nauja – priklausomybė nuo socialinių tinklų. Ne visi pripažįsta, kad ją turi, o daug žmonių tiesiog neįžvelgia žalos ar pavojaus tame, kad kasdien po kelias valandas praleidžia socialiniuose tinkluose. Visgi jei jaučiate, kad „Facebook“, „Instagram“ ar „TikTok“ atima per daug jūsų laiko ir dėmesio, vertėtų susimąstyti apie pertrauką, o gal net visišką jų atsisakymą. Taip nusprendus, kaip ir kitų priklausomybių atveju, vertėtų žinoti kelias taisykles.

daugiau

Sportas šaltame ore: kada organizmui kyla pavojusKarantino laikotarpiu dauguma žmonių sportuoja ir mankštinasi gryname ore. Specialistai pataria, kokių saugumo priemonių būtina imtis, kad atšalus orams sportas gamtoje nepakenktų kūnui. Pasak slidinėjimo sporto trenerio Manto Točelio, kokioje temperatūroje galima sportuoti lauke, priklauso nuo žmogaus fizinio pasirengimo ir jo sveikatos būklės. Jo teigimu, kuo žemesnė oro temperatūra, tuo didesnis skirtumas bus tarp žmogaus kūno ir kvėpavimo temperatūros.


daugiau

Kamuoja nerimas ir stresas: kas padės pasijusti ramiau?Daugeliui žmonių pandemijos laikotarpiu pasireiškė ryškesni nei įprastai nerimo ir streso požymiai. Kaip suvaldyti stresą? Laiku valgykite, miegokite. Pasak „Camelia“ vaistininko Sauliaus Gečio, žmogaus organizmas patiria stresą, kai nesilaikoma dienos režimo, todėl patartina kasdien tuo pačiu metu keltis, eiti miegoti ir valgyti. S. Gečys akcentuoja, kad svarbu valgyti tris kartus per dieną – nepavalgius pusryčių smegenims ima trūkti gliukozės, energijos, mažėja darbingumas.

daugiau

Sveikesnio gyvenimo receptai: kaip desertuose pakeisti cukrų?Sausis – mėnuo, kai visi dar turime entuziazmo tesėti sau duotus naujų metų pažadus. Viena sričių, kurios naujų metų pažadai beveik niekada neaplenkia – saldumynų ir desertų vartojimas. Visgi visuotinai sutariama, kad radikaliai keičiami įpročiai retai kada atneša norimą rezultatą, todėl pokyčių patariama imtis palaipsniui. Pavyzdžiui, neatsisakant skanėstų, mažinti pridėtinio cukraus kiekį juose.

daugiau

Meksikietiškos virtuvės perlas gvakamolėŠių metų maisto tendencijos rodo, kad užkandžiai neapleidžia populiarumo pozicijų. O kad jie būtų sveikesni, būtina atsirinkti ne tik skanius, bet ir organizmui palankius produktus. Vienas iš pasirinkimų – šiuo metu itin pasaulyje išpopuliarėjusi meksikietiškos virtuvės karalienė gvakamolė.

daugiau

Trys sveikų kokteilių receptai organizmui stiprintiSiekiant, kad metai prasidėtų prasmingai ir eitųsi sklandžiai, juos pradėti verta nuo sveikatos stiprinimo – susikurti mažus dienos ritualus, kurie padėtų pagerinti savijautą. Pavyzdžiui, dieną pradėti galite daržovių ir vaisių kokteiliais, kurie aprūpins būtinais vitaminais ir suteiks energijos.

daugiau

Parengtos rekomendacijos padės išvengti kaulų ir raumenų sistemos sutrikimųHigienos instituto Profesinės sveikatos centro specialistai parengė metodines rekomendacijas apie rizikos vertinimo ir valdymo priemones, susijusias su kaulų ir raumenų sistemos sutrikimų prevencija. Tikimasi, kad šios rekomendacijos padės darbdaviams kurti ir palaikyti tvarią darbo aplinką.

 

daugiau
21 - 30 iš 2256 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 
Kontaktai
Skaitos kompiuterių servisas UAB
Farmacinių informacinių sistemų skyrius
K.Petrausko 19A, Kaunas
tel: (8~37) 330 220

vaistai.lt facebooke