24x7.lt

Per karščius patariama į mitybą įtraukti daugiau mineralųIšsiilgti vasariški orai gali džiuginti, tačiau šiuo laikotarpiu ypatingai svarbu saugotis karščių ir pasirūpinti savo sveikata. Per karščius gali dažniau užklupti tokie simptomai kaip nuovargis, galvos ir raumenų skausmai, padažnėjęs pulsas. Dėl to patariama šiuo metu į mitybą įtraukti daugiau mineralų ir elektrolitų.

daugiau

Šiluma atneša ne tik pramogas, bet ir pavojus – ekspertai pataria, kokių klaidų vengtiĮ viršų šoktelėjęs termometro stulpelis dažną paskatina planuoti veiklas lauke: po šaltojo metų laiko norisi imtis tiek mėgstamo sporto, tiek sodo ir daržo darbų. Vis dėlto medikai ir draudikai pastebi, jog dažnas šiltojo sezono palydovas – specifiniai sveikatos negalavimai ir traumos.

daugiau

Atminties sutrikimai kamuoja ir jaunus žmones. Specialistai pataria, kaip jų išvengtiVieni per trumpą laiką gali įsiminti šimtus vardų, o kiti pamiršta ir prieš minutę išgirstą žmogaus vardą. Ką daryti, kad atmintis neprastėtų? Specialistai turi ne vieną patarimą – skaitykite knygas, spręskite kryžiažodžius, žaiskite stalo žaidimus. Gali padėti net rankdarbių kūrimas. Yra ir daugiau būdų, kaip iki gilios senatvės išlaikyti gerą atmintį.

daugiau

Kai mokykla tampa nerimo šaltiniu. Pataria psichologėReformų bangai siūbuojant švietimo sistemą vis dažniau išgirstame paauglius besiskundžiant pervargimu, nemiga, nenoru eiti į mokyklą, depresyvia nuotaika, nuolatiniu nerimu dėl visokiausių patikrų. Suaugusieji kartais visus šiuos simptomus tiesiog pavadina išlepimu: „Rašėm tuos kontrolinius darbus, laikėm egzaminus ir gyvi esam.“ Iš tiesų žinių patikrinimai mokykloje egzistavo visada, tačiau kodėl šiuo metu jie kelia paaugliams ypatingą nerimą?

daugiau

Depresija atima gyvenimo džiaugsmą? Ieškokime pagalbosKankina liūdesys, nuolat jaučiamės pavargę, nėra energijos, niekas nebedomina ir nebedžiugina. Tai tęsiasi savaites, mėnesius. Tikimės, kad praeis, padės savaitgalis, atostogos, susitikimas su draugais, bet nepadeda. Tokia užsitęsusi nuotaika gali signalizuoti apie depresiją, kurios gydymui jau reikia pasitelkti ir specialistų pagalbą.

daugiau

Vaikščiojimo nauda vaikams: gerina ir miegą, ir mokslo rezultatusVaikščiojimas – puikus užsiėmimas norint ne tik sustiprėti fiziškai, bet ir atsipalaiduoti po įtampos kupinos dienos. Be to, ši veikla puikiai tinka tiek fiziškai aktyviems, tiek tiems, kurių fizinė forma yra prastesnė. Profesorius Albertas Skurvydas pranešime žiniasklaidai sako, kad naujausių tyrimų duomenimis, pakankamai judančių vaikų yra tik apie 20–30 procentų, todėl skatindamas jaunimą daugiau judėti, jis siūlo pradėti nuo paprasčiausio vaikščiojimo.

daugiau

Fizinio krūvio didinimas pavasarį: kaip pasiekti geriausius rezultatus be traumų?Atšilus orams paprastai pasikeičia ir gyvenimo būdas – daugiau judame, pradedame intensyviau sportuoti, vėl surandame įvairios veiklos sode ar darže. Specialistai sutinka, kad judėjimas yra labai svarbus gerai savijautai, tačiau atkreipia dėmesį, kad per staigiai padidinus fizinį krūvį, kai kūnas nėra tam pasiruošęs, kyla rizika persitempti, gali paūmėti sąnarių ir raumenų skausmai.

daugiau

Glotnučiai – sveikos mitybos simbolis. Bet ar visada jie naudingi?Tiršti kokteiliai iš trintų vaisių, daržovių, riešutų, kuriuos jau įpratome vadinti glotnučiais, nuolat skubančių žmonių mityboje išsikovojo gal net svarbesnę vietą nei sumuštiniai. Mat tai ne tik greitas ir patogus būdas numalšinti alkį – glotnučiai dažnai laikomi ir sveikos mitybos simboliu.

daugiau

Gausus prakaitavimas – ne nuosprendis. Kaip jo išvengti?Kartu su pirmosiomis vasariškų karščių dienomis grįžo ir ne vienam aktuali problema – kaip gelbėtis, kai nugara upeliais srūva prakaitas, tamsiais ratais nudažantis drabužių pažastis. Tokio gausaus prakaitavimo, dar vadinamo hiperhidroze, sprendimų yra ne vienas, – teigiama pranešime žiniasklaidai.

daugiau

Minime Judėjimo sveikatos labui dienąJudėjimo sveikatos labui diena minima kiekvienais metais gegužės 10 dieną. Šios dienos minėjimą 2002 metais iniciavo Pasaulio sveikatos organizacija (PSO), siekdama skatinti fizinį aktyvumą ir didinti žinomumą apie jo naudą lėtinių neinfekcinių ligų prevencijai.

daugiau
11 - 20 iš 2815 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 
Ieškomiausių TOP 5




Naudingos nuorodos




Kontaktai
Skaitos kompiuterių servisas UAB
Farmacinių informacinių sistemų skyrius
K.Petrausko 19A, Kaunas
tel: (8~37) 330 220

vaistai.lt facebooke