24x7.lt

Ar augalinis gėrimas tikrai sveikesnis už įprastą pieną?Augalinės kilmės produktų pagrindu gaminamos karvės pieno alternatyvos kiekvienais metais tampa vis populiaresnės net ir tarp tų žmonių, kurie alergijos pieno produktams neturi. Nesvarbu, esate alergiškas laktozei ar riešutams, nemėgstate kokoso ar sojos – šiuo metu tinkamai išsirinkti gali kiekvienas.

daugiau

Sveikos mitybos produktai ir jų savybėsValstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) ir jai pavaldus Nacionalinis maisto ir veterinarijos rizikos vertinimo institutas (NMVRVI) prižiūri bei rūpinasi, kad Lietuvos rinkoje tiekiamas maistas būtų saugus, o vartotojai gautų kuo kokybiškesnę ir sveikesnę produkciją. NMVRVT Maisto rizikos vertinimo skyriaus vedėja Indrė Stoškuvienė parengė patarimų bei rekomendacijų apie sveiką mitybą. Jos paremtos maistingų medžiagų ir produktų savybių apžvalga.

daugiau

Kaip moterims išlaikyti seksualinį potraukį?Moters seksualinis potraukis, arba libido, bėgant metams natūraliai svyruoja. Jo sumažėjimas dažnai sutampa su santykių pabaiga ar dideliais pokyčiais gyvenime, tokiais kaip nėštumas, menopauzė ar kitos ligos. Nustačius pagrindinę žemo lytinio potraukio priežastį, galima rasti veiksmingų gydymo būdų jam atstatyti ir net sustiprinti. „Moters libido yra varomoji jos gyvenimo jėga, skatinanti visas veiklas: biologines, kultūrines, kūrybines, seksualines. Jis glaudžiai susijęs su moters psichine energija – kad seksualinis potraukis išliktų aukštas, būtina daug dėmesio skirti būtent psichologinei sveikatai“, – pranešime žiniasklaidai sako vaistininkė Laura Masiulienė.

daugiau

Kaip tinkamai pasiruošti žiemos maudynėmsLietuvoje žiemos maudynės tampa vis populiaresnės. Prieš kelias dešimtis metų maudymasis eketėje arba ledinėje jūroje buvo laikomos gydymu ir atgaiva, o šiandien tai – būdas stiprinti imunitetą ir apskritai sveikatą. Kaip pasiruošti maudynėms šaltame vandenyje, kad jos būtų saugios bei nekenksmingos sveikatai?

daugiau

Salierai – ne visų mėgstama, tačiau itin maistinga daržovė: kaip juos ilgiau išlaikyti šviežiusNors vieni salierais gardina salotas, troškinius, sriubas ar valgo juos žalius, kiti ryškaus šios daržovės skonio tiesiog nemėgsta. Anot gydytojos dietologės dr. Editos Gavelienės, salierai itin tinkami pošventiniam laikotarpiui, kai norisi lengvesnio maisto – juose gausu vandenyje tirpių ir netirpių skaidulų, vitaminų bei žmogaus organizmui reikalingų mineralų, o jų panaudojimas kulinarijoje itin universalus: galima valgyti tiek saliero stiebą, tiek jo lapelius bei šakniagumbį.


daugiau

Pošventinė depresija – kodėl ji kyla ir kaip ją įveikti?Praėjus didžiausioms metų šventėms, kurių metu daugelį užvaldo pakili nuotaika, jaukus šurmulys ir laukimo jausmas, ne vienas iš mūsų susimąsto – o kas gi toliau? Dažnas metų pradžioje netikėtai susiduria su rimtais psichologiniais iššūkiais, kurie pasireiškia vidine tuštuma, liūdesiu, vienišumo jausmu ar mintimis, kad ne viskas gyvenime klostosi taip, kaip tikėtasi. Apie metų virsmą ir kaip tvarkytis su dažnai pasitaikančiais šio periodo iššūkiais pranešime žiniasklaidai pasakoja Vilniaus visuomenės sveikatos biuro „Vilnius sveikiau“ psichologė-psichoterapeutė Inga Juodkūnė.

daugiau

Trys receptai su ličiais: puikiai dera prie sūrių ir jūros gėrybiųLičiai – tropinis vaisius, pasižymintis švelnia tekstūra ir vynuoges bei kriaušes primenančiu skoniu. Ličiai yra universalus vaisius, jais dažnai gardinamos salotos, desertai, kokteiliai, glotnučiai bei padažai. Visgi, tiems, kurie su šiuo vaisiumi pažįstami mažiau, – pravartu žinoti kelias taisykles: kaip jį nulupti, paruošti bei valgyti.

daugiau

ImagePirtis – vienas didesnių žiemos malonumų, kuomet atšąla orai ir norisi pasišildyti. Apie šios pramogos naudą sveikatai žino kone kiekvienas pirtininkas, tačiau pamirštama, kad ir čia reikia lankytis atsakingai bei nepervertinti savo galimybių. Moksliniai tyrimai ne kartą įrodė, kad žmonės, kurie reguliariai lankosi pirtyse, rečiau serga širdies ir kraujagyslių sistemos ligomis, turi mažiau problemų dėl kraujospūdžio bei gerina imuninę sistemą.

daugiau

Pošventinei atgaivai – trys žiemiški receptai su raugintais kopūstaisŠventiniam maratonui einant į pabaigą metas organizmą praturtinti vitaminais. Tam padaryti puikiai tinka ne tik vaisiai ir daržovės, bet ir rauginti produktai, pavyzdžiui, nuo seno pamėgti rauginti kopūstai. Rauginti kopūstai pasižymi ne tik sveikatai naudingomis savybėmis, bet ir yra universaliai panaudojami: jais galima praturtinti sriubas ir troškinius. Be to, rauginti kopūstai yra puikus garnyras prie mėsos ar žuvies, sumuštinių, netgi azijietiškų suktinukų.

daugiau

Po sočių švenčių pasivaikščiokime gamtoje: judrumo patarimaiŠventes praleidus prie gausiai gardumynais nukrautų stalų – metas aktyviau praleisti laiką ir pajudėti. Būdami fiziškai aktyvūs šventiniu laikotarpiu ne tik sumažinsite tikimybę priaugti svorio, bet ir tapsite energingesni, sumažinsite stresą ir pailsėsite. Be to, tarpušvenčiu besigardžiuodami kalėdinių patiekalų likučiais į racioną nepamirškite įtraukti ir daržovių bei vaisių, grūdinės kilmės produktų.

daugiau
1 - 10 iš 2475 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 
Ieškomiausių TOP 5




Naudingos nuorodos




Kontaktai
Skaitos kompiuterių servisas UAB
Farmacinių informacinių sistemų skyrius
K.Petrausko 19A, Kaunas
tel: (8~37) 330 220

vaistai.lt facebooke