24x7.lt

Net laisvėjant karantinui, nerimo nemažėja – ar pavyks prisitaikyti prie naujos realybės?Karantino sąlygos laisvėja, vakcinacijos apimtys didėja, diegiamos tokios priemonės, kaip imuniteto arba galimybių pasai. Atrodytų, kad visuomenei tai turėtų suteikti daugiau vilties dėl laisvėjančio gyvenimo, gerėjančių sveikatos ir saugumo perspektyvų. Tačiau tyrimas rodo priešingai – net ir laisvėjant karantinui, visuomenės baimių nemažėja.

daugiau

Pasikeitė nagų forma ar spalva? Tai gali būti ir rimtų ligų požymisNagai – ne tik estetiškai svarbi rankų dalis, bet ir veidrodis, atspindintis bendrą organizmo sveikatą. Specialistų teigimu, pakitusi nagų spalva, tekstūra ar forma gali būti ne tik kosmetinė problema, bet ir ženklas, kad organizme vyksta nepageidaujami procesai. Rankos ir nagai yra puikiai matoma žmogaus kūno dalis, tad visi nori gražių ir sveikų nagų.

daugiau

Trys autentiški į Italiją nukelsiančių desertų receptaiPrakalbus apie itališką maistą, mintyse iškyla kvapnūs makaronų patiekalai, pagardinti sodriais padažais, šviežia mocarela ar gardi pica. Tačiau italai pietų ar vakarienės neįsivaizduoja ir be saldumynų – desertas yra tiesiog privalomas. Thierry Lauvray, prekybos tinklo „Iki“ konditerijos ekspertas, sako, kad italai gali didžiuotis didžiule desertų gausa. Vieni mums puikiai žinomi, kiti – galbūt girdėti mažiau, tačiau italai tikrai žino, kaip įtikti kiekvieno smaližiaus skoniui.


daugiau

Klausiate – atsakome: Kaip turėčiau elgtis, pastebėjęs, jog įsigijau nekokybišką maisto produktą?Išties tokių situacijų pasitaiko, todėl visada pravartu žinoti, kad pirmiausia, kol nesibaigė produkto tinkamumo vartoti terminas, turite kreiptis į pardavėją (turėkite su savimi įsigijimo kvitą) ir reikalauti jį pakeisti kitu, tinkamos kokybės produktu, arba grąžinti jį pardavėjui ir reikalauti sumokėtų pinigų. Atminkite, kad nekokybiški maisto produktai keičiami arba grąžinami pirkimo vietoje.

 

daugiau

Tyrimas atskleidė: kas antras lietuvis laikosi dietų, gydytoja įspėja apie sveikatos problemasDietų kultūra lietuviams – nesvetima: daugiau kaip pusė bent kartais laikosi dietų ar atsisako tam tikrų maisto produktų, rodo „Gardėsio“ kepyklos užsakymu atliktas visuomenės nuomonės tyrimas*. 19 proc. riboja savo mitybą dietomis nuolat, o 41 proc. – kartais, kai priauga per daug svorio arba prieš vasaros sezoną. Dietologų draugijos prezidentė gydytoja dietologė dr. Rūta Petereit tikina, kad prasidėjus pavasariui ir „matuojantis“ karantino priaugtus kilogramus, susidomėjimas dietomis tik didėja.

daugiau

Raudonos ar žalios daržovės – kurias vertėtų rinktis dažniau?Mitybos ekspertai nuolat pabrėžia ne tik daržovių svarbą organizmui, bet ir atkreipia dėmesį į jų spalvą. Kaip ir įvairių rūšių daržovės, taip ir skirtingų spalvų produktai skiriasi mineralų ir vitaminų kiekiu bei naudingosiomis savybėmis. Jolantos Sabaitienės, prekybos tinklo „Iki“ daržovių ir vaisių ekspertės, teigimu, kuo spalvingesnė mūsų salotų lėkštė, tuo daugiau gerųjų medžiagų gauname, tačiau sveikatingumo lenktynėse prieš žalias daržoves laimėtų raudonosios, todėl jų į pirkinių krepšelį vertėtų įsidėti dažniau.


daugiau

Praktiški ir naudingi patarimai minint tarptautinę Judėjimo sveikatos labui dienąSveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras primena, kad gegužės 10 d. visame pasaulyje paprastai minima tarptautinė Judėjimo sveikatos labui diena. Šios dienos minėjimą dar 2000 m. inicijavo Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) ir šios iniciatyvos įsteigimas buvo moksliškai pagrįstas PSO ataskaitos išvadomis. PSO ataskaitos išvadose buvo nurodyta, kad svarbiausios lėtinių neinfekcinių ligų (toliau – LNL) plitimo ir didelio mirtingumo nuo jų priežastys yra nesveika mityba, rūkymas, alkoholio vartojimas ir mažas fizinis aktyvumas.

daugiau

Kaip užtikrinti, kad vaikas laiku atsigultų ir gerai išsimiegotųAr jūsų vaikas gerai miega? Ar laiku užmiega, o ryte atsikelia žvalus ir pailsėjęs? O gal jo poilsį trikdo pernelyg ilgas laikas prie ekranų, fizinis nejudrumas ar netgi liga? Specialistai ragina tėvelius atkreipti į tai dėmesį ir nuo mažens įdiegti vaikui įprotį laikytis nustatyto dienos režimo, ugdyti suvokimą, kad geras miegas yra sveikatos šaltinis.

daugiau

Dietologė perspėja: auganti problema – besaikis užkandžiavimasDėl karantino persikėlus dirbti iš namų bei pakitęs bendras dienos režimas turėjo didelės įtakos ir pasikeitusiems žmonių mitybos įpročiams. Specialistų teigimu, tendencija aiški – priaugome daugiau svorio, o išlaikyti griežtą režimą darosi vis sudėtingiau, todėl ypač svarbiais čia tampa užkandžiavimo įpročiai.


daugiau

Apšilimas ant bėgimo takelio gali baigtis ir smegenų sutrenkimuSporto klubams leidus atnaujinti veiklą, nemaža dalis žmonių apsidžiaugė, jog pagaliau galės pakilti nuo sofos ir atgauti per karantiną prarastą fizinę formą. Tačiau po daugiau kaip pusės metų „sėdėjimo namie“ ir fizinį aktyvumą sumažinus iki minimumo, grįžimas į sporto klubą gali reikšti ir nemenkas traumas.


daugiau
1 - 10 iš 2330 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 
Ieškomiausių TOP 5




Naudingos nuorodos




Kontaktai
Skaitos kompiuterių servisas UAB
Farmacinių informacinių sistemų skyrius
K.Petrausko 19A, Kaunas
tel: (8~37) 330 220

vaistai.lt facebooke